رفتن به محتوای اصلی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۷

خدمت‌رسانی 330 نیروی منطقه سه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان  

مطلب بدون عنوان 3789
مدیر منطقه 3 شهرداری قم گفت: در محدوده مسجد مقدس جمکران 130 نفر و سایر نواحی 200 نفر از کارکنان منطقه سه شهرداری قم خدمت رسانی دارند.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد روحانی وزیری در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت چشم‌‌گیری به مناسبت نیمه شعبان وارد قم می‌شوند که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده این جمعیت حدود 4 الی 5 میلیون نفر هستند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه مدیریت 16 هکتار پارکینگ در محوطه مسجد مقدس جمکران با شهرداری منطقه 3 است، مطرح کرد: زیرسازی، خط کشی، آسفالت و نصب کانکس برای این پارکینگ‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه 44 چشمه سرویس بهداشتی در این محوطه وجود دارد، عنوان کرد: همچنین خدمت‌رسانی در این محدوده توسط 130 نفر انجام می‌شود.

روحانی وزیری با اشاره به اینکه ساماندهی سه ورودی عوارضی تهران، بلوار خداکرم و سردار سلیمانی نیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در ورودی‌‌ها موضوع کاشت فضای سبز، بهسازی مسیر و نصب تابلو و علائم ترافیکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارک سوار شمالی از ماشین‌های سنگین تخلیه شده است، تصریح کرد: حدود یک ماه تمام کارکنان خدماتی، منطقه و پشتیبانی درگیر استقبال و پذیرایی از زائرین هستند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه در مابقی محورهای غیر از جمکران روزانه حدود 200 نفر فعالیت دارند، یادآور شد: در اسکان بوستان فدک نیز امکانات اولیه ازجمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه و فروشگاه فراهم شده است.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/KlPlb